Powered By Blogger

2 Kasım 2008 Pazar

|-|-|-|-|-|-|-|-Haftasonları yaptıklarım-|-|-|-|-|-|-|-|

Haftasonu derken ben cuma günlerini de yarım tatil olarak düşünürüm ve cuma günlerim aynı zamanda benim oyun günümdür... Cuma günü eve geldiğim zaman bilgisayarıma kurulur oyun oynarım. Cumartesi günlerini pek sevmem çünkü genellikle gezmeye gideriz ya da evde kalıp ödev yaparım. Akşamları da oyuna kalıyor tabii.Pazar günlerini hiç sevmem çünkü haftanın son günüdür ve ondan sonraki gün zorla okula giderim. Bu da beni derslerimde çok verimli kılmaz.

4 yorum:

Kaichu Buswick dedi ki...

Bu önerilerde sana sonuna kadar katılıyorum kardeşim. PC ve/veya oyun olmadan hayat geçer mi? Tabii geçiren olabilir biz onlara kısaca "İnek","Asosyal" ya da "Nerd" diyoruz...

cansın dedi ki...

"Asosyal", asıl sizler için kullanılabilecek bir kelime! Bilgisayarın başından kalkmadığınıza inanamıyorum! Tamamen sanal dünyada yaşamak, dış dünya ile bağlantıyı koparmak sizce asosyallik değil mi? Hem oyun oynamıyorsanız inek olacaksınız diye bir şey yok. Örnek; ben:D:D Oyun da oynamıyorum ders de çalışmıyorum! Ne kadar dengeli bir hayat... Çok merak ediyorum bu uyuşturucu gibi bir şey mi? Herkes oyunlara bağlanıyor ama ben ne oynarsam oynayayım birkaç saat sonra sıkılıyorum ve bir daha oynamıyorum... Bazen bağımlı gibi bir şey olduğumu fark ediyorum ve istediğim an bırakıyorum. Bu bir sorun mu?

Egemen Ertuğrul dedi ki...

Maalesef

Egemen Ertuğrul dedi ki...

Ama ben sana da Berkay a da saygı duyuyorum, lütfen, oyunlardan da ekmeğini kazanan war...